• عنوان Siegefall هم اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس است + ویدئو

    Siegefall-Android-Game

    عنوان فوق برای اولین بار در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد. بازی Siegefall, عنوانی فانتزی ” آنلاین و استراتژی بوده که باید در آن امپراطوری خود را ساخته و با تجهیز وسایل و ارتش خود به سرزمین های دیگر حمله کنید.

    لازم به ذکر است که Siegefall توسط تیم سازنده عنوان Modern Combat در استودیو Gameloft ساخته شده است.

    از ویژگی های مهم این بازی میتوان به وجود قهرمانان ارتش اشاره کرد که میتوانید آنها را به صورت جداگانه کنترل کرده و از آنها در تخریب لایه های دفاعی دشمن کمک بگیرید جالب است بدانید که عنوان فوق دارای کارت های جادویی میباشد که با جمع آوری آنها میتوانید از آنها در نبرد های سخت استفاده کنید این کارت ها میتوانند باعث منجمد شدن ابزار های دفاعی دشمن و یا احضار نیرو های قدرتمند مانند اژدها باشند.

    در Siegefall نه تنها باید نیرو های جدید مانند شوالیه و شوالیه سوار استخدام کنید بلکه باید با آموزش آنها توانایی های آنها را افزایش دهید هم چنین در این بازی میتوانید نیرو های خود را بر روی ابزار های دفاعی مشخصی پیاده کنید که این بدان معناست که شما کنترل کامل نیرو های خود را خواهید داشت.

    ساختمان های مختلفی در عنوان Siegefall وجود خواهد داشت به عنوان مثال معادن ” مزارع ” آسیاب ها از ساختمان های تامین منابع خواهند بود و ساختمان تحقیقات نیرو های جدید و آموزش دیده را تولید خواهد کرد هم چنین برای دفاع از سرزمین انواع ابزار های دفاعی ” تله ها ” مواد منفجره و موانع وجود دارند که میتوانید از آنها به بهترین شکل برای دفاع از امپراطوری خود استفاده کنید.

    در هر حال عنوان Siegefall هم اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس میباشد و برای کسانی که از سبک عناوینی همچون Clash of Clans خوششان آمده است یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

    تصاویری از محیط بازی:

    لانچ تریلر بازی:

    (2)(1)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.