• سامسونگ در آینده چیپ ستی را معرفی می کند که هشت هسته اش همزمان کار می کنند

    gsmarena_001

    gsmarena_001
    چندی پیش شرکت MT از چیپ ست های جدید خود رونمایی کرد که یکی هست هسته ای و به طور کلی مبنی بر Cortex A7 بود،و دیگری هم بر پایه ی معماری بیگ لیتل و دارای ۲ گروه دو هسته ای بود(A7 & A15).اکنون گفته می شود که سامسونگ در کنار سایر فعالیت های خود،چیپست جدید خود را به گونه ای طراحی خواهد کرد که هر ۸ هسته اش همزمان با هم کارکنند.

    در معماری بیگ لیتل که سامسونگ برای ساخت Exynos 5 Octa از آن استفاده کرده بود،دو گروه مختلف چهار هسته ای وجود داشت .یعنی چهار هسته قدرتمند بر پایه معماری A15 و ۴ هسته کم مصرف بر پایه معماری A7.اما این معماری و در نهایت این چیپ،در کنار مزایا خود،یک عیب اشت و آن هم این بود که این ۴+۴ هسته همزمان کار نمی کردند.یعنی فقط ۴ هسته در یک زمان می توانست فعال باشد.(یا گروه A15 و یا گروه A7)اکنون بیان شده که سامسونگ در آینده یک چیپ ستی را ارئه خواهد داد که به اصطلاح هشت هسته ی واقعی باشد.یعنی هر هشت هسته به طور هم زمان با هم کار کنند.اگر این گفته درست باشد،سال ۲۰۱۴را می توان سال چیپ ست های هشت هسته ای واقعی نامید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.