• شایعاتی در مورد قیمت ۵۹۹ دلاری Huawei Honor 7

    gsmarena_001

    Huawei،برندی که توانست با قیمت پایین اسمارتفون های خود به یکی از رقبای جدی شرکت های دیگر شده است،در انتظار ۳۰ جولای(۸ مرداد)است تا بتواند از پرچمدار جدید خود به نام Honor 7 پرده برداری کند.در طی این چند ماه اخیر،مشخصات فنی این پرچمدار به بیرون درز کرده بود ولی خبری از قیمت گزاری نبود اما در حال حاضر با توجه به گفته های شرکت اینتل،۵۹۹ دلار(۱۷,۳۷۸,۷۸۷ ریال)قیمتی است که می تواند شایسته گل سرسبد Huawei باشد.

    اگر بخواهیم مروری بر مشخصات منتشر شده از این اسمارتفون داشته باشیم،می توانیم از صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی که با چیپ ست Huawei Kirin 935 همراه است سخن بگوییم.همچنین نسخه های متفاوتی از این اسمارتفون موجود خواهد بود،طوری که رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی نسخه استاندارد،این نسخه را از نسخه ویژه که شامل رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی می باشد متمایز می سازد.دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و تثبیت کننده تصویر اپتیکال عاشقان عکاسی را راضی نگه خواهد داشت.دو سیم کارته بودن نیز ویژگی نسبتا خوبیست که می تواند با باتری ۳۲۸۰ میلی آمپری همراه باشد.
    امیدواریم این مشخصات بتواند تا ۳۸ روز دیگر که تاریخ رونمایی خواهد بود طرفداران شرکت Huawei را راضی نگه داشته باشد؛طوری که Honor 7 از استقبال ویژه ای هنگام ورود به بازار های جهانی را برخوردار شود.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.