• Samsung Galaxy Tab E به صورت رسمی معرفی شد

    Samsung-Galaxy-Tab-E-SM-T560

    امروز،Galaxy Tab E (شماره مدل SM-T560) به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد.نسلی جدید از تبلت های ارزان قیمت سامسونگ که البته هزینه زیادی برای ساخت آن صرف نشده.
    Galaxy Tab E در تایوان پرده برداری شد.مشخصات این دستگاه عبارتند از:ضخامت ۸٫۵ میلی متری و وزن ۴۹۰ گرمی که البته به خاطر صفحه نمایش ۹٫۶ اینچی TFT می باشد که با رزولیشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ منتشر شده است.سخت افزار این دستگاه شامل پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۳ گیگاهرتزی و احتمالا به نام Spreadtrum SC7730SE که سامسونگ هنوز آن را تایید نکرده.
    ظاهرا به دلیل صرف هزینه کم تر،این تبلت از اندروید ۴٫۴ کیت کت به جای Lollipop پشتیبانی می کند.همچنین در Tab E نرم افزار مایکروسافت آفیس به طور پیش فرض نصب شده است.دوربین جلوی این تبلت ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسلی می باشد و علاوه بر این،از رم ۱٫۵ گیگاهرتزی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که به دلیل حافظه داخلی کم نسبت به بقیه،از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند.Galaxy Tab E دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد که از این نظر از رقبا سر تر به نظر می رسد.
    شماره مدل SM-T560 فقط از وای فای پشتیبانی می کند اما شماره مدل SM-T561 که در همین حوالی توسط سامسونگ ارایه خواهد شد،از ۳G نیز پشتیبانی می کند.نسخه SM-T560 در تایوان، ۲۲۵ دلار قیمت گذاری شده است که احتمالا تا پایان این ماه منتشر خواهد شد.ممکن است این قیمت در بازار های جهانی کم یا زیاد تر شود.
    تصاویری از Galaxy Tab E:

    (1)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.