• ایسوس ممکن است در حال کار کردن بر روی یک تبلت بسیار نازک باشد

    ASUS_Transformer_Pad_Infinity_03 (1)

    ASUS_Transformer_Pad_Infinity_03 (1)
    ایسوس همواره یکی از پیشتازان عرضه کننده تبلت بوده و سعی کرده تا مشخصات تبلت های خود را یک پله جلو تر از سایر رقیبان نگه دارد.به نظر می رسد این کمپانی تایوانی می خواهد یک تبلت بسیار باریک (super-thin)را به بازار عرضه کند.

    یک گزارش بیان می کند که ایسوس با ارائه ی یک تبلت جدید،رکورد باریک ترین تبلت قبلی را در بازار خواهد شکست.در حال حاضر نازک ترین تبلت بازار Sony Xperia Tablet Z محسوب می شود که ضخامتش چیزی حدود ۶٫۹mm است،در حالی که بر اساس یک گزارش از Tech2،ایسوس در حال کار کردن بر روی یک تبلت با ضخامت ۶mm می باشد.متأسفانه،هنوز اطلاعات بیشتری از این تبلت بیان نشده است.همجنین ما در حال حاضر سایز صفحه نمایش و یا سیستم عامل آن را (Android یا Windows) نمی دانیم.به هر حال باریک بودن این تبلت می تواند تجربه ی خوبی را به کاربران هدیه دهد و باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی Asus بود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.