• اطلاعاتی جدید از Huawei Mate 8 منتشر شد

    2fe2huawei-logo-aa-2

    در حال حاضر کمپانی هواوی در حال کار بر روی جانشین Mate 7 میباشد و نام آن قطعا Mate 8 خواهد بود زیرا در تصمیم جدید این شرکت پیشوند Ascend از این پس در اسمارتفون های ساخت آن ها وجود نخواهد داشت.

    در ماه ژانویه بود که تصاویر زنده ای از فبلت فوق منتشر شد و در حال حاضر نیز برخی اطلاعات مشخصات احتمالی Mate 8 را بازگو میکنند.

    gsmarena_001 (3)

    به احتمال فراوان این دستگاه دارای صفحه نمایشی با کیفیت QHD خواهد بود , هم چنین دوربین Mate 8 دارای کیفیت عکسبرداری ۲۰٫۷ مگاپیکسلی بوده و توسط کمپانی سونی ساخته شده است.

    در قلب تپنده فبلت فوق چیپست Kirin 930 در کنار پردازنده ۸ هسته ای قرار گرفته است در کنار این موارد جانشین Mate 7 از سنسور اثر انگشت به همراه Cat.6 LTE پشتیبانی خواهد کرد.

    با توجه به تصاویر نیز Huawei Mate 8 دارای بدنه ای خوش ساخت و تمام فلزی میباشد و باید دید میتواند موفقیت نسل پیشین خود را ادامه دهد یا خیر.

    (۲)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.