• مشکلات نکسوس ۶ برای صاحبانش

    community_image_1387796052-534x260

    به گزارش خیل عظیم کاربران نکسوس ۶ این گوشی مشکلاتی مثل ریبوت ناگهانی و مشکل قطع و وصلی شبکه و آنتن دهی  دارد…

    تعدادی زیادی از کاربران نکسوس ۶ از مشکلاتی مثل قطع و وصلی شبکه  ناگهانی شکایت کرده اند. بر اساس این گزارش  دستگاه آنها بعد از قطع و وصلی  مکرر شبکه  ریبوت می شود. و این ریبوت چندین بار تکرار می شود. تا اینکه پس از چند دقیقه نکسوس درست می شود و به شبکه نیز متصل می شود.

    کاربران بسیاری با نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید با این مشکل مواجه شده اند  که در بین همه کاربران بیشترین گزارش به دو اپراتور Sprint و T_Mobile مربوط می شود. این دو اپراتور در ایالات متحده آمریکا بیشترین تعداد گزارش را دارند.

    البته در نقاط دیگر جهان و خارج از ایالات متحده آمریکا نیز چندین و چند گزارش از این مشکل ثبت شده است. به نظر می رسد که این مشکل یک مشکل نرم افزاری باشد وشرکت گوگل به زودی این نقص را برطرف خواهد کرد. احتمالا در چند روز آینده گوگل آپدیت نرم افزاری برای این مشکل منتشر خواهد کرد که کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند از شر  ریبوت و عدم اتصال به شبکه خلاص شوند.

    نظر شما چیست؟

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.