• نکسوس بعدی در اختیار شرکت هواوی خواهد بود

    Huawei-Logo

    چند ماه پیش شایعاتی مبنی بر ساخت نکسوس بعدی توسط کمپانی هواوی منتشر شد این در حالی بود که شایعات دیگری ساخت نکسوس را به کمپانی LG نسبت داده بودند!

    به تازگی یکی از تحلیگران در کشور چین ادعا کرده است که Huawei در حال ساخت پرچمدار آینده نکسوس میباشد , هم چنین این فرد اظهار داشته است که دستگاه فوق دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD بوده و از چیپ Snapdragon 810 استفاده خواهد کرد.

    نام چیپ Snapdragon 810 کمی عجیب است زیرا کمپانی هواوی تا به حال در هیچ یک از پرچمداران خود از این چیپ استفاده نکرده است و انتخاب چیپست فوق نشان دهنده انصراف Huawei برای رقابت با کمپانی Qualcomm است.

    انتظار میرود که نکسوس بعدی در نیمه دوم سال جاری و به احتمال زیاد توسط شرکت هواوی معرفی شود زیرا تحلیگری که این موضوع را تایید کرده حداقل در کشور خود کاملا شناخته شده میباشد.

    در هر حال اگر این موضوع صحت داشته باشد Huawei اولین OEM (تولید کننده تجهیزات اصلی) چینی است که دست به ساخت اسمارتفون Nexus میزند.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.