• جزئیاتی از سیستم عامل iOS 9 منتشر شد

    community_image_1387796052-534x260

    اگر شرایط خوب باشد و همه چیز بدون مشکل پیش برود  اپل نسخه جدید  سیستم عامل خود یعنی آی او اس را در کنفرانس ۱۸ خرداد معرفی خواهد کرد. این نسخه دارای ویژگی های جدیدی است و بسیاری از مشکلات در این نسخه رفع شده و این نسخه کاملا بهینه سازی شده است.

    طبق شایعات در این نسخه سیری باز طراحی شده است و  رابط کاربری این نسخه هم به کل متحول شده است و رابط کاربری جدید چون اپل واچ به آن داده شده است. در این نسخه مشکلات امنیتی زیادی رفع  شده است, که یکی از مهم ترین تغیررات در این نسخه است همچنین در این نسخه والپیپر های جدیدی اضافه خواهد شد و همچنین تم های مختلف قابل استفاده خواهد شد.  بروزرسانی ها در تاریخ سیستم عامل های IOS د گفته شده است والپیپر های اصلی در این سیستم عامل آبی و سبز خواهد بود.

    انتظار میرود استریم موزیک Beats نیز در کنفرانس WWDC معرفی شود البته بعضی از منابع آگاه مدعی شده اند که حالا حالا ها باید منتظر معرفی استریم موزیک باشیم.

    سایت بیلبورد طی یک گزارش اعلام کرد که چندین مجوز مهم برای این سرویس موسیقی هنوز قطعی نشده است. در همین حال منابع دیگری نیز به سایت   ۹to5mac اعلام کرده اند که نسخه جدید آی او اس جدید ویژگی های جدید ندارد و فقط پایداری آن بیشتر شده است.

    بر اساس گزارشات  اپل سرویس استریم موسیقی جدید  به کشورهای مختلفی عرضه می شود و سیستم عامل جدید  طی کنفرانس WWDC در تاریخ ۱۸ خرداد معرفی  خواهد شد.

    اپل بعد از خرید بیتس موزیک ایده هایی زیادی دارد که یکی از این ایده ها ساخت استریم موزیک بیتس است باید منتظر باشیم و ببینیم که اپل  دقیقا چه زمانی استریم موزیک جدید خود را معرفی خواهد کرد . احتمالا به زودی اخبار جدیدی از این استریم موزیک منتشر خواهد شود.

    نظر شما چیست آیا استریم موزیک بیتس در کنفرانس ۱۸ خرداد اپل معرفی خواهد شد؟

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.