• ال جی G4 در دستان یک عکاس حرفه ای

    e88afee2d2152a1847b32b83f1b884ab_XL

    دوربین گوشی ال جی جی ۴ یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود و لنز با لرزشگیر چند محوره  و حالت عکاسی دستی چیزی است که به این دوربین قدرت بخشیده است  حال ال جی جی۴ برای به رخ کشیدن قدرت دوربین خود به رقیبان در دست یک عکاس حرفه ای قرار گرفته است و تصاویری در حقیقت خارق العاده به ثبت رسانده است در ادامه مطلب تصاویر را مشاهده کنید.

    کمپانی ال جی برای به اثبات رساندن کیفیت دوربین خود آنرا در دستان عکاس محبوب کولبی براون قرار داد براون پیش از انتشار رسمی این موبایل هم یک بار آنرا در دست گرفته بود و از دوربین این موبایل خیلی خوشش آمده بود بروان مدعی شدهاست که دوربین این اسمارتفون به دلیل سنسور عالی حتی در شرایط نا مناسب عکس های مناسب ثبت می کند ال جی جی ۴ در همه صحنه ها عکس های مناسبی به ثبت رسانده است برخی از این تصاویر با سرعت پایین شاتر گرفته شده اند سرعتی نظیر یک سوم ثانیه که برای یک اسمارتفون تحسین بر انگیز است به گفته وی حالت عکاسی Manual focusing فقط زمانی استفاده می شود که بخواهید افکت هایی خاص به عکس خود بدهید.

    و وی ادامه داد عکس گرفتن در حالت اچ دی آر باعث می شود کمی جزئیات و بافت کاهش پیدا کند ولی در حالت عادی متوجه این کاهش جزئیات نخواهید شد و فقط وقتی تصویر را در ابعاد بزرگ تری به عنوان پوستر به چاپ برسانید متوجه کاهش جزئیات میشوید.

    تصاویر ثبت شده با ماژول tri-axis و فناوری OIS 2.0+ برای لرزشگیری که با سرعت پایین شاتر در حدود یک سوم ثانیه فوق العاده بودند.

    به عقیده براون اگر دنبال عکاسی با تمام جزییات هستید حالت دی ان جی توصیه می شود اما تصاویری که در حالت دی ان جی ثبت می شوند حجم بالایی نیز خواهند داشت دی ان جی بسیار طبیعی است و باعث افزایش جزئیات بدون پردازش عکس توسط موبایل و افزایش کنتراست خواهد بود وی حدود یک ماه پیش از انتشار رسمی این گوشی آنرا در دست داشته  و از کیفیت دوربین این گوشی هوشمند شگفت زده شده است.

    تصاویری که در زیر قابل مشاهده است توسط کولبی براون به وسیله ال جی جی ۴ گرفته شده است:

    LG-H815

    HDR.2

    2

    LG-H815

    LG-H815

    عکس شارپ با ۱/۲ ثانیه سرعت شاتر

    LG-H815

    HDR.6

    6

    HDR.7

    7

    LG-H815

    LG-H815

    LG-H815

    LG-H815

    LG-H815

    فرمتJPG
    فرمت خام

    13

    شهر لاس وگاس: حالت خودکار

    14

     شهر لاس وگاس:سرعت شاتر بالا در حالتManual

    LG-H815

    نظر شما درباره این تصاویر چیست؟

    (۸)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.