• شایعاتی در مورد مشخصات احتمالی Galaxy A8 منتشر شد

    SAMSUNG-Logo-Partner

    با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی Sammobile , گویا کمپانی سامسونگ در حال ساخت اسمارتفونی با شماره مدل SM-A800F میباشد که با نام Galaxy A8 شناخته خواهد شد و همانند سه گوشی قبلی از این سری یعنی A7 ” A3 و A5 از بدنه ای تمام فلزی بهره میبرد.

    لازم به ذکر است که چندی پیش شرکت فوق علائم تجاری A8 ” A9 و A6 را به ثبت رسانده بود.

    شایعات درز پیدا کرده مشخصات Galaxy A8 را به صورت زیر اعلام کرده است:

    ۱: صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت Full HD

    2: چیپ ۶۴ بیتی Snapdragon 615 که متشکل از ۸ هسته پردازشی بوده که چهار هسته آن فرکانس کاری ۱٫۷ گیگاهرتزی و چهار هسته دیگر فرکانس کاری ۱٫۰ گیگاهرتزی تولید میکند لازم به ذکر است که هر هشت هسته از نوع Cortex-A53 میباشد و پردازنده گرافیکی Adreno 405 تکمیل کننده قلب تپنده این دستگاه خواهد بود.

    ۳: استفاده از رم ۲ گیگی به همراه ۱۶ گیگ حافظه داخلی

    ۴: بهره گیری از باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری

    جالب است بدانید که در بین این اطلاعات ضخامت A8 تنها ۵٫۹ میلی متر ثبت شده است که از نازک ترین اسمارتفون ساخت این کمپانی یعنی Galaxy A7 با ضخامت ۶٫۳ میلی متر ۰٫۴ میلی متر نازک تر است!

    در بخش دوربین , این گوشی از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی استفاده میکند که برای یک گوشی متوسط بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود.

    هم چنین در این شایعات سیستم عامل A8 اندروید ۵٫۰٫۱ و رابط کاربری آن نسخه جدید TouchWiz ذکر شده است.

    (۳)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.