• آپدیت شدن اسمارتفون های سری Xperia Z به اندروید ۵

    sony-xperia-z3-review-18-of-26-710x399

    امروز،برخی از اسمارتفون های سری Xperia Z به اندروید ۵ ارتقا یافتند که این دسته شامل Xperia Z3 Dual, Xperia Z1, Xperia Z1 Compact and Xperia Z Ultra می باشد.در این چند ماه اخیر سونی اسمارتفون های Z3 و Z2 را به اندروید ۵ بروزرسانی کرده بود که همین،آغازی بود برای آپدیت اسمارتفون های دیگر.
    هم اکنون سونی در حال افزایش این سری می باشد و اسمارتفون های دیگری مانند Xperia T2 Ultra و Xperia C3 و دو سیم کارته های آن ها در هفته بعد به این اسامی اضافه خواهد شد.بعد از آن ها اسمارتفون های قدیمی تر مانند Xperia Z, ZL, ZR و Tablet Z که از اولین های سری Z می باشند نیز این بروزرسانی ها را دریافت خواهد کرد.
    این بروزرسانی شامل تمام ویژگی های اندروید ۵ (Lollipop) که شامل رابط کاربری جدید و لاک اسکرین و نافیشن های بازطراحی شده می باشد.
    با بروزرسانی اسمارتفون های قدیمی تر سری Xperia،سونی پشتیبانی خود را از پرچمداران قبلی اش نشان داده که این می تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران این شرکت باشد.

    (۱۶)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. سلام من z1دارم الان که دارم این مطلب رو می نویسم گوشیم رو به اندروید ۵،۲ارتقا دادم تو اپدیت سنتر اومد که به کامپیوتر نیاز است بردم موبایل فروشی برام اپدیت کرد فقط برای c6903این اپدیت اومده در

    (۰)(۱)