• عکس هایی از Huawei P8 Lite به بیرون درز کرد

    gsmarena_002 (1)

    در این که P8 گل سرسبد Huawei خواهد بود هیچ شکی نیست:آغازی در ۱۵ آوریل.
    این شرکت چینی در تلاش ساخت اسمارتفونی کوچک تر و مقرون به صرفه تر میباشد که بخش از خانواده P8 است.P8 Lite هم اکنون درحال دریافت گواهینامه TENAA می باشد اما با این وجود هیچ خبر رسمی ای در این باره از شرکت Huawei به گوش نمی رسد.در حال حاضر ۴ عکس از این اسمارتفون به دست ما رسیده که به رنگ های سیاه و سفید می باشد.
    gsmarena_004gsmarena_003gsmarena_002 (2)gsmarena_001
    گفته می شود که این اسمارتفون دارای امکاناتی از قبیل ۲ سیم کارته بودن،صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی و یک پردازنده ۸ هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی می باشد.همچین دارای ۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی می باشد که می توان گفت برای نسخه مقرون به صرفه تر ویژگی خوبی می باشد.احتمالا این دو برادر بزرگ و کوچک اولین اسمارتفون هایی از این شرکت خواهد بود که به طور پیش فرض دارای اندروید ۵ می باشند.انتظار می رود که برادر بزرگ تر در جند روز اخیر به طور رسمی پرده برداری شود.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.