• Galaxy S6 Active از microSD پشتیبانی می کند اما با قیمت گران؟

    Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images

    زمانی که در شروع این ماه Galaxy S6 و Galaxy S6 edge به طور رسمی توسط سامسونگ عرضه شد، بسیاری به ظاهر براق آن ها نگاه می کردند و یک موضوع را تا حدی انکار می کردند. آن موضوع هم باتری غیر قابل تعویض و عدم پشتیبانی از درگاه microSD بود.

    اکنون سامسونگ کار های قابل تحسینی روی باتری نوت۴ و اس۵ انجام داده است و saving mode هایی در اس۶ معرفی شد که تا حد زیادی ضعف غیر قابل تعویض بودن باتری را پوشش می داد.از این بابت ما احساس راحتی می کنیم و کاربرات کمی هستند که روی موضوع وجود یک باتری اضافه برای تعویض تاکید می کنند. اما از طرف دیگر کاربران زیادی هستند که خواستار درگاه microSD کارت در گوشی هستند . در واقع ، حافظه داخلی برای هواداران این شرکت موضوع مهمی است و سال هاست که آن ها از حافظه خارجی استفاده کرده اند، واین یعنی یک محدودیت بزرگ.
    خبر (غیر رسمی) خوشحال کننده برای آن دسته از هواداران سنت قدیمی سامسونگ ، این است که Galaxy S6 Active از راه می رسد و آن ها را ملاقات می کند! برای آشنایی بیشتر با این اسمارتفون بهتر است در ادامه با گزارشی همراه شویم.
    یکی از کاربران به نام garshol از سایت Reddit در تاپیک های خود به محصولات سری گلکسی که در راس آن ها Active حضور داشت پرداخت.این پرچمدار محکم سامسونگ بر اساس گزارش ها ، از همان سخت افزار اس۶ استفاده می کند و علاوه بر آن از درگاه SD card خارجی نیز پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس گفته garshol ، انتظار می رود که قیمتی نیز بر روی آن به دلیل این ویژگی کشیده شود. همچنین گفته می شود دوربین این گوشی نسبت به پرچمدار اصلی ( اس۶ ) در کلاس پایین تری قرار می گیرد. ولی حد اقل ویژگی OIS را خواهد داشت. سنسور heartbeat و fingerprint scanner نیز جایی در این گوشی نخواهد داشت. گفته می شود ممکن است باتری این گوشی نیز قابل تعویض باشد و به مانند سایر اکتیو ها، استایل گوشی ساختاری محکم خواهد داشت. این اسمارتفون در آخرین مراحل ساخت خود به سر می برد و احتمال عرضه آن در اواسط تابستان وجود دارد.

    ممکن است بسیاری از حذف heart-rate از یک “اکتیو” که قرار است ویژگی های یک پرچمدار را به طور تمام و کمال داشته باشد ، متجعب شوند. اما باید بدانید هیچ تاییدی بر صحیح بودن این گزارش وجود ندارد. به هر حال، اگر حضور این دو مورد یعنی باتری قابل تعویض و microSD خارجی در اس ۶ اکتیو به حقیقت تبدیل شود، شما از خریداران این گوشی خواهید بود؟

    (۶)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. یه گوشی چرا باید مشکل داشته باشه که بعدش واسه بر طرف کردن اون عیب یه گوشی دیگه عرضه بشه؟ اگر می خواست سیاست apple رو پیش بگیره، دیگه چرا اینکارو میکنه؟ ضعف استراتژی کاملا مشهوده. البته روی مزایا S6 شکی نداره، واقعا پیشرفت عالی بود ولی این کارش اصلا منطقی نی:/

    (۱)(۴)