• تصاویر بیشتری از HTC One E9 به بیرون درز شد

    E9

    HTC One E9 نیز از جمله گوشی هایی بوده است که تصاویر و خبر های غیر رسمی آن چندی پیش به بیرون درز شده است. قبل از این تصاویر ، عکس هایی از این گوشی در رنگ های سفید و طلایی نیز منتشر شده بود. اینبار شاهد عکس های جدید تری از این گوشی ، برای دومین بار هستیم.

    در این تصاویر بخش دوربین و همچنین اسپیکر های استریو BoomSound این گوشی بهتر به تصویر کشیده شده است. همچنین همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید یک کاور تیره رنگ نیز این گوشی تحت محافظت قرار داده است. چیپ ست MediaTek MT6795 ، صفحه نمایش ۵٫۵” QHD ، رم ۳GB و ۳۲GB memory از مشخصات احتمالی این گوشی هستند. به مانند سایر پرچمدار های فعلی اچ تی سی ، Android Lollipop را در این گوشی شاهد خواهیم بود. دوربین عقب ۲۰MP و دوربین جلو ۴MP UltraPixel نیز از مواری هستند که پیش تر ذکر شده است. احتمال معرفی این گوشی در روز معرفی HTC One M9 Plus یعنی ۹ آپریل بسیار زیاد است.

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.