• معرفی بازی Adventures of Poco Eco | دره ی آثار با ترکیب نور و صدا

    pocoeco2

    عنوان Adventures of Poco Eco یک بازی در سبک casual puzzle adventure می باشد که توسط استدیو Possible Games ساخته شده است. در این بازی ، همان طور که از نام آن پیداست شاهد ترکیب عالی طراحی هنری و صدا هستیم. شخصیت شما با لقب Poco Eco شناخته می شود و گیم پلی بازی به شما اجازه می دهد تا با المان های پازل محیط بازی را جستو و جو کنید.

    Adventures of Poco Eco – Lost Sounds از نظر هنری تا حد زیادی شبیه به عنوان تحسین شده Monument Valley می باشد. البته ، بخشی از جنبه های هنری این بازی در Monument Valley نهفته است و این عنوان چیز هایی از خودش نیز برای عرضه دارد. پازل های بازی عموما این است که شما دکمه ای را فعال سازید، یا اینکه راه هایی را برای رسیدن به این دکمه ها پیدا کنید. بعضی وقت ها نیز باید از زوایه دید کمک گرفت و از دید دیگری به مراحل خیره شد.

    Jim Squires از gamezebo می گوید:
    ” بعد از کامل کردن ۶ از ۱۴ مرحله بازی احساس خوب و راحتی به من دست داد به طوری که فکر می کردم بازی بسیار آسان و قابل رفتن است ( اصطلاحا یک adventure خطی است ). در حالی که بعضی مواقع واقعا نمی دانید در آن لحظه باید چکار کنید و این نور های صورتی رنگ هستند که با کمک خود، شما را راهنمایی می کنند و با توجه با آن ها در می یابید که کجا باید بروید. آن ها با پر رنگ کردن مسیر کار خودشان را درست انجام می دهد!عنوان Adventures of Poco Eco به مانند Monument Valley صرفا یک بازی نیست. بلکه یک اثر هنری و art piece است که امکان بازی کردن آن نیز وجود دارد. ”

    در حال حاضر این عنوان برای iOS به صورت جهانی و با قیمت $۲٫۹۹ در دسترس است. گفته می شو به زودی نسخه اندروید بازی نیز عرضه خواهد شد. از نقد های موفق بازی نیز می توان به pocketgamer و gamezebo اشاره کرد که هردو به این بازی نمره ۹ از ۱۰ را اهدا کرده اند.

    (۳)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.