• تصاویر لیک شده از Huawei P8 ، طراحی بسیار نازک و حضور فینگر پرینت

    1

    حدود ۲۰ روز دیگر یعنی در تاریخ April 15th شرکت چینی Huawei همایشی در لندن خواهد داشت. و از مهم ترین خبر های مربوط به این همایش، بر اساس گفته منابع معرفی پرچمدار Huawei P8 خواهد بود.به مانند شایعه های گذشته، امروز نیز تصویر دیگری از این گوشی لیک(به بیرون درز شده است) شد تا با بخش دیگری از ویژگی های احتمالی این گوشی آشنا شویم.

    سایز بدنه این گوشی به صورت ۱۴۴٫۹ x 71.9 x 6.6 mm ذکر شد است. که برای پرچمدار قبلی این عدد ۱۳۹٫۸ x 68.8 x 6.5 mm بود.(Huawei Ascend P7) این اعداد در واقع P8 ار wide تر و دراز تر و البته کلفت تر نشان خواهند داد.( بر خلاف شایعه های گذشته که می گفتند این گوشی نازک تر طراحی خواهد شد) و اما بخش مهم تر این تصویر لیک شده به fingerprint scanner مربوط می شود. گفته می شود فضا مورد نیاز برای اسکن کردن انگشت چیزی شبیه به تاچ پد خواهد بود. از سایر مشخصات (احتمالی) کلیدی این گوشی باید به صفحه ۵٫۲-inch و رزولوشن ۱۰۸۰P ، پردازنده هشت هسته ای Kirin 930 و ۳GB RAM اشاره کرد. درمورد دوربین هم شاهد سنسور ۱۳MP/8MP خواهیم بود. در خبر های گذشته نیز باتری این گوشی ۲,۶۰۰ mAh ذکر شده است.
    Leaked-Huawei-P8-schematic

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.