• Galaxy Note III ممکن است در سایز های مختلف عرضه شود

    samsung-galaxy-s4-vs-galaxy-note-2-bezels-angle-2-645x430

    samsung-galaxy-s4-vs-galaxy-note-2-bezels-angle-2-645x430
    شاید بیشترین شایعه هایی که در ماه اخیر بیان شده است،مربوط به این فبلت باشد.اکنون نیز شایعه ای مبنی بر این که ممکن است این فبلت در سه سایز مختلف عرضه شود،به بیرون درز کرده است.همان طور که می دانید،بعضی از منابع می گویند که این فبلت با صفحه نمایشی ۶-inchـی عرضه می شود،و بسیاری نیز می گویند با صفحه نمایشی ۵٫۷-inchـی.اکنون نیز بیان شده که ممکن است هر دو موارد درست باشد!

    وبسایت هندی Zauba،که اخیرا بیان کرده بود احتمال عرضه تبلت ۱۲٫۲-inchـی از سوی سامسونگ وجود دارد،اکنون لیستی را منتشر کرده که نشان می دهد Galaxy Note III در چند سایز مختلف وجود دارد.یعنی سایز(صفحه نمایش آن) های ۵٫۵, ۵٫۷ و ۵٫۹۹ اینچ.همچنین بیان شده که این سایز های مختلف صفحه نمایش ممکن است به “اهداف R&D” و تست ها و ارزشیابی محصول مورد نظر مربوط شود،و ممکن است در نهایت یکی از این سایز ها، مورد قبول این شرکت برای لانچ واقع شود.انتظار می رود سامسونگ فبلت جدید خود در اوایل ماه September و در جریان IFA 2013 (در برلین) معرفی کند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. به نظر من باید تو سایز ۵٫۷ بیاد چون که نوت ۱ اندازش ۵٫۳ بو نوت ۲ اندازش ۵٫۵ بود .دیگه فکر کنم نوت ۳ اندازش ۵٫۸ یا ۵٫۷ باشه .

    (۰)(۰)