• سازندگان Subway Surfers بازی Stormblades را معرفی کردند | عنوانی hack & slash در راه موبایل

    stormblades

    استدیو دانمارکی،Kiloo سازنده عنوان Subway Surfers در اندیشه آن است که گامی فرا تر از عنوان تحسین شده خود بردارد و وارد عرضه عناوین مهم تری شود . این استدیو بر اساس برنامه ریزی های خود قرار است در سال ۲۰۱۵ عناوین مختلفی را لانچ کند. در همایش GDC امسال Stormblades که توسط استدیو Kiloo توسعه داده می شود رونمایی شد.در ادامه میتوانید از جزئیات این عنوان با خبر شوید.

    در عنوان شاهد حضور المان های موفق Infinity Blade مثل swipe کردن و حضور باس هایی غول آسا هستیم که مبارزه با آن ها بخش مهمی از گیم پلی را تشکیل می دهد. مبارزه ها سریع و پر از جنب و جوش هستند. برای دفاع کردن باید روی صفحه swipe کنید و همچنین برای وارد کردن ضربات قوی باید دو بار روی صفحه بزنید. به مانند محبوب ترین عنوان استدیو Kiloo ، شخصیت بازی خود به خود از مبارزه ای به مبارزه دیگر می رود و از این سو این اصالت در این بازی نیز دنبال می شود! در واقع در این بازی شامل المان های endless running هم هستیم، اما به هیچ عنوان توقع پریدن و اسلایدینگ را نداشته باشید. این عنوان همچنین دارای یک سیستم upgrad نیز می باشد که بر اساس آن می توان شمشیر و سلاح های خود را ارتقا دهید. Stormblades در ماه March به iOS می آید و بعد از مدتی برای اندروید نیز ریلیز خواهد شد. گفته می شود این عنوان free to play است.
    storm-blades-01

    storm-blades-02

    (۱۰)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.