• زمان عرضه Asphalt 8: Airborne مشخص شد+تصاویر گیم پلی

    Asphalt-8-Airborne-Online-Multiplayer-gameplay-screenshot-Android-iOS-WP8-by-Gameloft-2013

    Asphalt-8-Airborne-Online-Multiplayer-gameplay-screenshot-Android-iOS-WP8-by-Gameloft-2013
    گیملافت چندی پیش تصاویری از گیمپلی این بازی را منتشر کرد.عنوانی که یک arcade racing محسوب می شود و به زمان عرضه ی آن روز به روز نزدیک تر می شویم.در نهایت این ناشر زمان عرضه این عنوان را اعلام کرد.یعنی نسخه ی Android و iOS هر دو در یک روز عرضه می شوند.

    البته بازی هایی مثل Dungeon Hunter 4 و Gangstar Vegas نیز قرار بود که در یک روز معین بر هر دو پلتفرم عرضه شودند اما مواردی باعث شد که کمی فاصله بیافتد.همانطور که تصاویر را مشاهده می کنید،گرافیک بازی بسیار با شکوه به نظر می رسد و بیشتر شاهد جو اکشن بازی هستیم.(پر بر خورد و با جزییات قابل قبول)این عنوان با قیمت $۰٫۹۹ عرضه می شود.نسخه ی Windows Phone 8 (که پورت شده می باشد)در اواخر زمستان یا اوایل بهار عرضع می شود و شما دوستان عزیز نیز برای تجربه این ریسینگ پر طرفدار از الان چیزی حدود ۲ هفته باید صبر کنید.انتظار می رود بخش فیزیک و موشن کپچر ماشین ها و تعداد آن ها به طور کلی افزایش یافته باشد.
    Asphalt-8-Airborne-Online-Multiplayer-gameplay-screenshot-3-Android-iOS-WP8-by-Gameloft-2013
    Asphalt-8-Airborne-Online-Multiplayer-gameplay-screenshot-2-Android-iOS-WP8-by-Gameloft-2013

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. هنوز جای کار داره.رنگ بندی،ترکم پیکسل و چیدمان تکسچر ها،والپیپر ها به خصوص.
    ولی باز هم پیشرفت داشته.

    (۰)(۰)