• معرفی تبلت MediaPad X2 توسط شرکت هوآوی

    112

    شرکت هوآوی در چند ماه گذشته توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید و در صف برند های برتر قرار گیرد. این شرکت برای حفظ جایگاه خود مدام در تلاش است تا محصولات چدید با امکانات متعددی را تولید کند تا بتواند فروش بالایی را برای خود رقم بزند.هم اکنون این شرکت تبلت ۷ اینچی جدیدی را با نام MediaPad X2 معرفی کرده است که دانستن مشخصات آن بی شک خالی از لطف نخواهد بود.

    MediaPad X2 از یک صفحه نمایش ۷ اینچی به همراه پنل IPS و رزولوشن Full HD بهره می برد که به یک چیپست ۶۴ بیتیKirin 930 و هشت هسته پردازشی مجهز شده است که می تواند تا حداکثر فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز عملکرد داشته باشد.
    یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED این وعده را به شما می دهد که بتوانید در شرایط نوری ضعیف نیز عکس هایی با کیفیت بالا تهیه نمایید.همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش این تبلت جای گرفته که مسلما سلفی های خوبی تحویل کاربران می دهد.
    این تبلت در دو نسخه با حافظه های مختلف عرضه شده که یک نسخه آن از یک حافظه رم ۳ گیگابایتی به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر آن از دو گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.لازم به ذکر است که هر دو نسخه به تکنولوژی LTE Cat.6 مجهز شده اند که اینترنت با سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربر می گذارند.
    به صلاح دید هوآوی MediaPad X2 به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است که با توجه به ابعاد صفحه نمایش عملکرد فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

    MediaPad X2 از سیستم عامل اندروید نسخه ۵ بهره می برد که به احتمال زیاد در بازه های زمانی مختلف به بازار همه کشور ها عرضه خواهد شد و طولی نخواهد کشید که به بازار ایران نیز پای بگذارد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.