• مشخصات Galaxy Tab S2 منتشر شد

    Samsung

    کمپانی سامسونگ در حال ساخت جانشین Galaxy Tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.5 میباشد ولی نکته مهم در اینجاست که سامسونگ برای رسیدن به نسبت ابعاد ۴:۳ هیچ کدام از دو اندازه فوق را در Galaxy Tab S2 استفاده نخواهد کرد.

    جالب است بدانید که سامسونگ به صراحت اعلام کرده است که هدف از ساخت Tab S2 رقابت با تبلت هایی نظیر Nexus 9 و آیپد ها میباشد.

    حال به سراغ مشخصات منتشر شده از تبلت فوق برویم:

    ۱: صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل (دقیقا همانند آیپد های اخیرا عرضه شده به اضافه Nexus 9)

    2: حافظه ۳ گیگی رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی

    ۳: دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی + دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی

    ۴: سیستم عامل اندروید ورژن ۵٫۰٫۲

    ۵: چیپ Exynos با معماری Big.LITTLE که متشکل از یک پردازنده ۸ هسته ای است که چهار هسته آن از نوع Cortex-A57 و چهار هسته دیگر از نوع Cortex-A53 بوده و ماکزیمم فرکانس کاری آنها ۱٫۹ گیگاهرتز میباشد.

    gsmarena_001 (1)

    در تصویر منتشر شده از مشخصات این تبلت به اشتباه اندازه صفحه نمایش ۹٫۶ اینچ ذکر شده است زیرا با توجه به این اندازه نسبت ابعاد ۴:۳ بدست نخواهد آمد

    هم چنین در بخش حافظه رم و حافظه داخلی مقداری که در دسترس کاربر قرار میگیرد نشان داده شده است.

    Galaxy Tab S2 دارای ابعاد ۲۳۷٫۱ در ۱۶۸٫۸ در ۵٫۴ میلیمتر است و تنها ۴۰۷ گرم وزن دارد و این بدان معناست که از هر لحاظ و به خصوص در قسمت ضخامت از iPad Air 2 برتری کاملی خواهد داشت.

    (۲)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.