• تصاویری جدید از Galaxy S6 منتشر شد

    SAMSUNG-Logo-Partner

    به تازگی تصاویری زنده از Galaxy S6 منتشر شده است که البته هیچ منبع معتبری آن را تایید نکرده , همان طور که میدانید کمپانی سامسونگ در تاریخ ۱ مارس از دو پرچمدار جدید خود به نام های Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge رونمایی خواهد کرد.

    عکس های منتشر شده تغییر عقیده سامسونگ در طراحی پرچمداران خود را نشان میدهد به طوری که پرچمدار جدید این شرکت از قابی فلزی و زیبا که بدون شک از محصولات اپل الهام گرفته شده است استفاده میکند و پوششی تمام شیشه ای پشت و جلو اسمارتفون را پوشانده است (سامسونگ در الهام گیری شرکت سونی را نیز هدف قرار داده است)

    با توجه به تصاویر به احتمال فراوان قاب پشتی S6 به صورت یکپارچه و جدا نشدنی ساخته شده است (احتمال ضد آب بودن این گوشی با توجه به نسل قبلی خود بسیار زیاد است) و بر روی آن دوربین و حسگر ضربان قلب مشاهده میشود.

    در سمت راست گوشی درگاه سیم کارت در زیر کلید پاور-قفل قرار گرفته است و جک ۳٫۵ میلیمتری هدست به پایین دستگاه نقل مکان کرده است.

    Galaxy S6 تا چند روز دیگر و در نمایشگاه MWC رونمایی خواهد شد و باید دید با توجه به هایپ های فراوان میتواند عملکردی راضی کننده داشته باشد یا خیر.

    تصاویر منتشر شده:

    (8)(2)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.