• مشخصات دو پرچمدار آینده HTC در پنجمارک قرار گرفت

    htc_one_m8_featured-590x330

    در حال حاضر کمپانی HTC در حال آماده سازی دو پرچمدار جدید خود است که به زودی و با نام های HTC One M9 و HTC One M9 Plus معرفی خواهند شد.

    به تازگی مشخصات مهم این دو اسمارتفون در پنجمارکی منتشر شده است که در ادامه به بحث در مورد آن میپردازیم.

    اول از همه به سراغ دوربین M9 و M9 Plus میرویم , دوربین اصلی استفاده شده در هر دو گوشی دارای کیفیت عکسبرداری ۱۹ مگاپیکسلی میباشد و دیگر از دوربین دوگانه M8 در آنها استفاده نشده است هم چنین کمپانی HTC حتی در دوربین جلو نیز از فناوری UltraPixel استفاده نکرده و به جای آن از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

    لازم به ذکر است که کیفیت فیلمبرداری توسط دوربین جلو و در M9 حدود ۲۱۶۰ پیکسل و در M9 Plus حدود ۲۱۷۶ پیکسل میباشد.

    در رابطه با صفحه نمایش برادر بزرگتر M9 از یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با کیفیت QHD استفاده میکند و برخلاف شایعات از قبل منتشر شده تنها ۰٫۱ اینچ از M9 بزرگتر است که این شرایط نوید صفحه نمایشی با وضوح بالا را خواهد داد.

    هم چنین در بخش سخت افزار M9 Plus از چیپ MediaTak MT6795 استفاده میکند که متشکل از یک پردازنده ۸ هسته ای از نوع Cortex-A53 میباشد , و دارای ۳ گیگ حافظه رم بوده و از پردازنده گرافیکی قدرتمند PowerVR G6200 بهره میبرد.

    این در حالی است که برادر کوچک تر آن یعنی M9 دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت Full HD میباشد و از چیپ ۶۴ بیتی Snapdragon 810 استفاده میکند که از یک پردازنده ۸ هسته ای تشکیل شده است که چهار هسته آن از نوع Cortex-A57 و چهار هسته دیگر از نوع Cortex-A53 میباشد که حافظه ۳ گیگی رم و پردازنده گرافیکی Adreno 430 این مجموعه را کامل خواهد کرد.

    هر دو اسمارتفون فوق از سیستم عامل اندروید ورژن ۵٫۰ استفاده میکنند و دارای ۳۲ گیگ حافظه داخلی میباشند که ۲۳ گیگ آن در دسترس خواهد بود.

    جالب است بدانید که به تازگی اطلاعاتی از HTC Butterfly 3 نیز منتشر شده که از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت QHD استفاده میکند.

    در هر حال باید تا تاریخ ۱ مارس (MWC 2015) منتظر باشیم تا فهرست کلی سوپرایزهای کمپانی محبوب تایلندی را مشاهده کنیم.

    تصاویر منتشر شده:

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. هالا سوپریزم رو میگم سوپریزم این که هر بر نامه ایرانی که کامل نیس برای کامل شدن پول میخاد رو را یگان بخرید ویا سکه هاش پول میخاد برای خرید بگم و به زودی برای بازی های انلاین فعلان افلاین وسایل ونرم افزار مورد نیاز لاکی پچر نسخه اخر هر برنامه ای که میخید ازهرمارکت فقت پرداخت های درون برنامه ای میشه اموزش وارد لاکی پچر شده وبرنامه مورد نزر روانتخاب کنید و بازکردن پچ که توش حذف تبلیقات اینا هست بیار بد اونی که روش علامت کیلید که زربه در داره روباز کنید وفقت اون دو تادکمه اولی رو انتخاب یا تیک بزنید و دکمه دیگری را تیک نزنید بهد از پایان پچ وارد برنامه شده و جای خریداری که میخاسید رابخرید یک سفه زاهر میشه که بالش عکس لاکی پچردار بد دوتاهم تیک دار اول پاینیکه نوشه اولش سو روبزنی اگر خرید نکرد دوباره خرید رو بزنید واین دفه فقت بالایه رو انتخاب کنید واگر دوباره نشود هر دو را انتخاب کنید خر ید شماراتبرک میگم هالا سلوات من خودن عولویت تعید یک جک بگم خریدم و... برای مارکت بازار ۱۱۰ درصد عمل میکه ولی برای اون کسایکه روت نیستن لاکی رو نصب کرده و برد داخل لاکی و برنامه مورد نزر را انتخاب کرده و وقتی که سفه باز شد کزینه ساخت بر نامه ویرایش شده رو انتخاب کنید و اکس کیلیدی که روش علامت زربه در داره رو انتخاب کنید و همان دو کزینه اول را انتخاب کنید و بد از این که ر امه ویرایش شده ساخت همین که اولش ندشنه گو به انگلیسی اون رو بزنی و واردیک جایی میشود که یک برنامهه سوید دار با دکمه وستی گوشی بیاد بیرون واون برنامه مورد نزر رو حذف کنید و بد باز دکمه وستی ر نکه دارد ووارد لاکی شود وروی همون بر نامه کلیک کنید ونصب نوکه نوکته شما وقت خرید باید انلین باشید حتی اگر برنامه شما افلین باشد

    (۲)(۰)