• تماشا کنید؛ نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل

    45787

    درست هشتم مهرماه بود که مایکروسافت با رونمایی از ویندوز ۱۰ افراد زیادی را متعجب کرد چراکه همگان منتظر ارائه نسخه ۹ از این سیستم عامل بودند و با آمدن نسخه ۱۰ پرونده ویندوز ۹ برای همیشه بسته شد.مایکروسافت ویندوز ۱۰ را جامع ترین پلتفرم دنیا می خواند و آن را در واقع واکنش گراترین ویندوز در طول تاریخ می داند چراکه این نسخه از ویندوز مطابق با گجت شما تغییر حالت پیدا می کند و به سهولت استفاده کاربر کمک شایانی می نماید.(برگرفته از مطلب قبلی در اینجا) همانطور که در پست های اخیر خواندید، مایکروسافت اعلام کرده بود که ویندوز ۱۰ به زودی برای گوشی های هوشمند نیز عرضه می شود. در راستای وعده ای که مایکروسافت پیش از این داده بود، کلیپی از نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده که شما کاربران همیشگی اندرویدکده می توانید آن ها را در ادامه مطلب همین پست مشاهده نمایید.

    هفته پیش Windows phone 10 توسط مایکروسافت برای گوشی های Lumia 630, Lumia 635, Lumia 636, Lumia 638, Lumia 730 و Lumia 830 عرضه شد که طبق گفته مایکروسافت فعلا دارندگان همین ۶ اسمارتفون می توانند گوشی خود را به این نسخه از سیستم عامل ویندوزفون آپدیت نمایند.البته طبق وعده مایکروسافت، در آینده ای نچندان دور لومیاهای بیشتری این آپدیت را دریافت خواهند نمود.
    همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید، در Windows phone 10 تبدیل گفتار به متن بسیار بهبود پیدا کرده و عملکرد بهتری را به نمایش می گذار.همچنین دستیار صوتی کورتانا محدود به زبان انگلیسی می باشد و تنها کسانی می توانند از این دستیار صوتی بهره ببرند که در ایالات متحده زندگی می کنند.

    (5)(2)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.