• Screenshot های درز کرده از گوشی Xperia Ultra Z

    101

    در فاصله چند روز مانده تا کنفرانس خبری کمپانی سونی و معرفی دستگاه جدید خود یعنی Xperia Ultra Z , امروز چند اسکرین شات از این فبلت جدید کمپانی سونی به دست ما رسیده که نمایانگر مشخصات واقعی و دقیق این فبلت می باشد .  صفحه نمایش این فبلت ( Xperia Ultra Z ) تا قبل از این گفته شده بود ۶٫۴۴ اینچ می باشد اما در تصاویر زیر نمایانگر چیز دیگری می باشد مشخص است که این فبلت تنها دارای ۶٫۲۱ اینچ میباشد نه ۶٫۴۴ اینچ ! رزولوشن آن نیز طبق پیش بینی ها ۱۰۸۰ یا همان Full HD خواهد بود .

    پردازنده این گوشی نیز ۴ هسته ای می باشد که هر کدام با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز تنظیم شده همچینین چیپست استفاده شده در این فبلت Qualcomm MSM8974 Snapdragon 800 خوتهد بود . پردازنده گرافیگی Adreno 330 و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از سایر مشخصات این Xperia Ultra Z میباشد . همچنین این فبلت قرار است به صورت پیش فرض با نسخه اندروید ۴٫۲٫۲ و بیلد نامبر ۱۴٫۱٫B.1.215 روانه ی بازار شود .





    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.